Rozpis výuky 1.6. – 5.6. pro 3.A a 3.C

Rozpis učiva na týden 1.6. -5.6.2020

příloha č.1 ČJ – vypiš podstatná jména

příloha č.2 SPRAVNE ODPOVEDI

příloha č.3 http://www.zszubri.cz/wp-content/uploads/2020/05/AJ-Krizovka-11.jpg

příloha č.4 http://www.zszubri.cz/wp-content/uploads/2020/05/There_isthere_are.jpg

PRV pro 3.C  – učebnice str. 64 – 69 přečti, prac. s. str. 58 – 62 doplň 🙂

Vážení rodičové,

prošly jsme práci vašich dětí během korona volna a chtěly bychom Vám poděkovat za vedení a dohled při plnění úkolů. Jsme potěšeny, že se nenašel nikdo, kdo by nic nedělal:-). Známky pro 2. pololetí napíšeme dětem ve škole do notýsků.( 3.C  – Těm, kteří jsou doma to napíšu na konci týdne při společném setkání ve škole. p.u. Onderková)

Ještě jednou Vám děkujeme za spolupráci

p.u. Mičulková a Onderková




ČJ 7.C Pracovní list – procvičování

Pracovní list pro ČJ 7. ročník  1. 6. 2020

Vypracuj a pošli na můj nebo školní email.

I. Urči počet vět v souvětí, větu hlavní a vedlejší, druh vedlejší věty.

Př.:

                VV                                         VH                                                        VV

Protože byl krásný den, vyšli jsme si do přírody, abychom se nalokali čerstvého vzduchu.

 

3 věty, VV – příslovečná příčinná,VH,VV- příslovečná účelová

 

      1. Ukaž mi, co jsi namaloval a co čteš.

 

  1. Ti, kdo lžou, riskují velkou ostudu při odhalení.

 

  1. Mám naději, že toto místo dostanu, když se budu snažit.

 

  1. Objevil se u nás, právě když se smrákalo.

 

  1. Odešel, odkud přišel, ani se neohlédl.

 

  1. Šel tak rychle, až ho píchalo v boku.

 

  1. Krajina byla, jako by ji posypal cukrem.

 

 

      II. Testové úkoly( označ správnou odpověď)

 

  1. Které tvrzení je pravdivé?
  2. a) Antonymum je slovo opačného významu.
  3. b) Termíny neboli odborné názvy jsou slova citově zabarvená.
  4. c) Slovo nemusí mít význam.

 

  1. V kterém bodě jsou obsažena pouze sousloví?
  2. a) španělský ptáček, lehká úloha
  3. b) osobní vlak, tlakový hrnec
  4. c) vysoká škola, nová škola

 

  1. V kterém bodě jsou slova jednoznačná?
  2. a) Afrika, kyslík, automobil
  3. b) gramatika, chlor, houba
  4. c) Martina, koruna, květináč

 

  1. V kterém bodě jsou jen slova mnohoznačná?
  2. a) koloběžka, nožička, Petr
  3. b) koleno, jazyk, list
  4. c) muchomůrka, klíč, pohár

 

  1. V kterém bodě jsou pouze termíny?
  2. a) trojúhelník, citoslovce, nížina
  3. b) celé číslo, dobrá káva, střední škola
  4. c) útočník, obránce, mičuda

 

  1. V kterém bodě jsou pouze slova spisovná?
  2. a) brambory, zemáky, zelenina
  3. b) pozdě, furt, stále
  4. c) běhat, chodit, lézt

 

  1. Ve kterém bodě jsou pouze archaismy a historismy?
  2. a) regiment, šlojíř, vějíř
  3. b) věrtel, tablet, čeledín
  4. c) věrtel, kantor, otka

 

  1. Které slovo není podřazeným ke slovu nemoci?
  2. a) akupunktura
  3. b) spalničky
  4. c) angína

 

  1. Ve kterém bodě jsou pouze neologismy?
  2. a) display, tablet, chléb
  3. b) křížovka, žížala, plazma
  4. c) mikroskop, interwiev, zainteresovaný

 

  1. Ve kterém bodě jsou pouze slova citově neutrální?
  2. a) malovat, huba, stůl
  3. b) osůbka, žrát, spinkat
  4. c) spát, osoba, ústa

 

 

 

 




Domácí vyučování 1. – 5. 6.

UČIVO – 1.-5. 6. 2020




Vlídný červen

Na základě rozhodnutí ředitele školy se bude rodičům vracet třetina částky z pololetního poplatku za školní družinu. Peníze si můžete vyzvednout u své vychovatelky do 12. června (11:20 – 15:00).

  1. června – 5. června 2020

Slabikář str. 88 – 90 ( kroužkujeme si za obvyklého zpěvu všechna  pě, vě mě, str. 88 ve žlutém hledejme nejhorší známku, část ruky, ptáčka, 2x člověka, který ze sebe vydává melodie:), v článku kroužkujme barvu pěšiny, kam vede pěšina, jaké příjmení má Pepík, co je v řece a kam teče voda.    Str. 89 Článek – Kdo byl na věži? Jaká je věž? Co se dole bělá? U koho se to bělá? Ve žlutém hledejme slova věda, vědec, člověk, Květa, květina, pověra (co to asi je?)  a tato slova přepišme do Opic.  Str. 90 u hvězdičky nemusíme slova přepisovat, jen se pokusme na ně vymýšlet věty, článek si přečtěme a podumejme, jestli nám tam o květnu něco nechybí, ve žlutém sloupku zakroužkujme slova, kterým nerozumíme – najděme si moudrého člověka, který nám je vysvětlí:).

Práce pro experty a mudrce – Použij ě

Písanka str. 33 – 36 

Procvičení – oprav_chyby

Matematika str. 51, 52 a zbytek strany 60 do Opic 

Při odčítání s přechodem použijme postupné úbytky. 11 nejdříve „vyplivne“ 1 a potom zbytek (11 – 7 = 11 – 1 – 6)

Procvičení + a domino k rozstříhání sčítání a domino

Prvouka str. 67 – 69 (my si ve třídě budeme povídat o tom, kdo kde z rodiny pracuje, kdo má jaký pracovní sen:), jak pomáháme doma…..krásné téma)

Naučili jsme se písničku O moři

https://www.youtube.com/watch?v=Vum6bM36ybc

ale zpíváme ji rychleji 

Starší věci máme tady.




ŠKOLENÍ PRO RODIČE – MAP

RODIČE A JEJICH DĚTI POHLEDEM PSYCHOLOGŮ. 
 
dovolujeme si vám zaslat pozvánku pro rodiče dětí na zajímavý webinář s lektorským tandemem PaedDr. Mgr. Věrou Facovou a MUDr. PhDr. Miroslavem Orlem, Phd.D. s názvem RODIČE A JEJICH DĚTI POHLEDEM PSYCHOLOGŮ. 

Webinář se uskuteční ve středu 10.6.2020 od 17 hodin.

Více informací o webináři lze najít na odkaze zde: http://www.maproznovsko.cz/rodice-a-jejich-deti-pohledem-psychologu/
  
Prosíme o vytištění a vyvěšení pozvánky u vás ve škole a rozšíření informace o konání webináře mezi rodiče. Děkujeme za spolupráci.
 

S pozdravem, 

 

Bc. Petra Šatánková

Koordinátor aktivit MAP
Místní akční plán rozvoje vzdělávání II. v ORP Rožnov p. R.

 

Tel.: 777 793 716

E-mail: petra.satankova@maproznovsko.cz

Web: www.maproznovsko.cz

www.facebook.com/MAP2.Roznovsko/

 

 


LOGOHRÁTKY

Rádi bychom vás informovali o vysílání v pořadí již pátém pokračování úspěšného webináře pro rodiče „vašich“ dětí s odbornicí na logopedii Mgr. Lucií Pavlicovou.

Více informací o webináři LOGOHRÁTKY V DOMÁCÍM PROSTŘEDÍ naleznete na odkaze zde: http://www.maproznovsko.cz/logohratky-v-domacim-prostredi-2/