2020_2021

SOUHRNNÁ INFORMACE 1. A 2. STUPEŇ PRO OBDOBÍ OD 04.01.2021 DO 10.01.2021

image_print

Ke stažení v pdf

INFORMACE PRO RODIČE, ZÁKONNÉ ZÁSTUPCE A DALŠÍ KLIENTY ŠKOLY – KORONAVIROVÁ OPATŘENÍ OD 04.01.2021 DO 10.01.2021
Vedení školy informuje veřejnost v návaznosti na opatření vlády takto:

 Obecná ustanovení
Od 04.01.2021 je výuka a organizace školy prováděna takto:
• Je povolena osobní přítomnost žáků 1. a 2. ročníků základních škol,
• Pro ostatní žáky je povinné vzdělávání distančním způsobem.
• Jsou umožněny prezenční individuální konzultace ve škole (vždy pouze jeden žák a jeden pedagogický pracovník), u kterých může být přítomen zákonný zástupce žáka. O organizaci konzultací rozhoduje ředitel školy s ohledem na vzdělávací potřeby žáka.
• Prezenční výuka probíhá v homogenních skupinách (kolektivy jednotlivých tříd se neslučují, ani jinak neprolínají). Doporučuje se organizovat příchod a odchod a pohyb žáků ve škole tak, aby nedocházelo ke kontaktu mezi žáky z různých tříd.
• Žáci a zaměstnanci školy (i další osoby pohybující se ve škole) mají povinnost nosit roušky po celou dobu pobytu ve škole.
• Je zakázán zpěv a sportovní činnosti při vzdělávání.
• Za podmínky zachování homogenity skupiny je možné realizovat vzdělávací činnosti ve venkovních prostorách i mimo areál školy nebo školského zařízení.
• Doporučuje se během dne zařadit pobyt žáků na čerstvém vzduchu podle možností školy.
• Za dodržení podmínky homogenity skupiny žáků jedné třídy je umožněn provoz školní družiny a školního klubu pro prezenčně vzdělávané žáky.
• Vstup třetích osob (mimo žáky a zaměstnance) do prostor školy je možný jen v nezbytně nutných případech s tím, že se omezí kontakt třetích osob s osobami v prostorách školy.

Organizace 1. stupeň
• Výuka 1. a 2. ročníků je vedena prezenční formou. Platný rozvrh pro prezenční výuku zde. U rozvrhu se nejméně do konce ledna 2021 NEPŘEDPOKLÁDÁ VÝRAZNÁ ZMĚNA !
• Výuka 3. a 5. ročníků je vedena distanční formou. Předpokládá se povinná účast žáků na výuce. Platný rozvrh pro prezenční výuku zde. U rozvrhu se nejméně do konce ledna 2021 NEPŘEDPOKLÁDÁ VÝRAZNÁ ZMĚNA !

Organizace školní družiny – provoz školní družiny do odvolání probíhá takto:
Ranní i odpolední družina je určena jen pro žáky 1. – 2. ročníku z důvodu zachování homogenity. Od 6:30 – zajištěn dohled nad žáky až do zahájení výuky. Odpolední družina bude probíhat v běžném čase s tím, že jsou vytvořeny homogenní skupiny.
I.A – p. vychovatelka Davidová
I.B – p. vychovatelka Gašparová
II.A – p. vychovatelka Mgr.Vrátná
II.B – p. vychovatelka Krůpová

Organizace školní klub
• provoz školního klubu do dovolání neprobíhá.

Organizace 2. stupeň
– výuka je vedena jen a pouze distanční formou, žáci/kyně nejsou ve škole
Platný rozvrh pro distanční výuku 2.st. je zde : rozvrh distanční. U rozvrhu se nejméně do konce ledna 2021 NEPŘEDPOKLÁDÁ VÝRAZNÁ ZMĚNA! Předpokládá se povinná účast žáků na výuce.

Školní jídelna – stravování
– žáci na prezenční výuce (zatím 1.-2. ročník) budou mít obědy přihlášeny automaticky
– žáci II. stupně na distanční výuce:
• mohou si obědy také nahlásit buď přes E- obědy, nebo telefonicky na čísle: 571 757 215 – vždy den předem do 13 hod.
• tito žáci nebudou mít obědy přihlášeny automaticky!!!
• oběd si mohou vyzvednout pouze do jídlonosiče NA NOVÉ I STARÉ ŠKOLE (Hlavní 70 i Školní 540 ) v době od 11.45 hod do 12.15 hod. /tuto dobu je nutné z hygienických důvodů přesně dodržovat/
• žákům, kteří se budou na distanční výuce střídat ( v budoucím čase nevylučujeme), budeme obědy automaticky přihlašovat a odhlašovat podle toho zda budou mít zrovna výuku ve škole /týká se 6., 7., 8. ročníků/
• oběd na 04.01.2021 lze objednat pouze do 31.12.20 do 13. hod nebo od 04.01.2021 telefonicky čísle: 571 757 215 vždy den předem do 13 hod.
– v první den nemoci – je možno oběd vyzvednout, ale rodič jej dostane na talíř a sám si jej přendá do svého jídlonosiče na místě tomu určeném. Z bezpečnostních důvodů /možnost popálení/ prosím neposílejte pro tyto obědy děti.
– zaměstnanci – vyučující I a II . třídy mají oběd přihlášen automaticky, stejně tak pracovnice družiny a pedagogické asistentky, ostatní pracovníci si oběd nahlásí přes E- obědy nebo na terminálu ŠJ.
– cizí strávníci/důchodci ¨- výdej pouze do jídlonosičů – obědy v době od 10.35 hod 11.10 hod
– cizí strávníci stravující se běžně přímo ve ŠJ – oběd mohou odebírat pouze do jídlonosiče v době od 10.35 – 11.10 hod /tuto dobu je nutno z hygienických důvodů striktně dodržovat/
– E – obědy – fungují, ale např. na pondělí lze oběd přihlásit nebo odhlásit nejpozději 31.12.20 do 13 hodin!!!!


Porady, třídní schůzky, klasifikace, vysvědčení
• Předpokládá se neměnný termín ukončení klasifikace a pedagogické rady :
21. ledna 2021 čtvrtek klasifikační porada 12:45+13:45
25. ledna 2021 pondělí pedagogická rada 13:45
TS – původně plánované třídní schůzky v prezenční formě
12. ledna 2021 úterý II. st. 15:00-17:00
14. ledna 2021 čtvrtek I. st. 14:30-16:30
budou nahrazeny třídními schůzkami v elektronické podobě. Vzhledem k nastalé situaci schůzky proběhnou výhradně v elektronické podobě takto: ve dnech 12. – 15.01.2021 obdrží rodiče/zákonní zástupci od TU souhrnnou zprávu o prospěchu žáků/žákyň za 2. čtvrtletí, budou užity toliko kanály email nebo dmsoftware, bude umístěna anonce na web. Vyzýváme nekomunikující rodiče ke spolupráci se školou.
Klasifikace – vyučující poskytnou závaznou klasifikace (průkazná a systematická), případné nesoulady budou řešeny individuálně s vyučujícím elektronicky, budou nahlášeny možné stavy neprospěchu či výrazná zhoršení, tyto situace bude řešit po třídních schůzkách prokazatelně TU + vyučující + rodič+ žák/kyně oboustranným souborem opatření vedoucím k posílení aktivity a zlepšení prospěchu. Konečná tj. pololetní klasifikace proběhne s korekcí dle očekávaných pokynů MŠMT pro předměty, které nebyly z org. důvodů učeny, pro drtivou většinu předmětů lze klasifikaci řádně uzavřít.
Vysvědčení – bude vydán výpis z vysvědčení, vzhledem k tomu, že zatím MŠMT nezměnilo pravidla, předpokládá se, že bude výpis vydáván v listinné podobě.
V Zubří, 27.12.2020 Vyhotovil: Mikl Marek
Schválil: Mgr. Tomáš Randýsek, statutární zástupce ředitele školy