INFORMACE ŠJ
Možnost stáhnutí a vyplnění přihlášky ke stravování z webových stránek školy – zde: přihlášky (třídu a rok prosím nevyplňujte, přihlášku musí podepsat zákonný zástupce).
Informace pro školní rok 2025/2026
Upozornění školní jídelny Základní školy Zubří
Upozorňujeme všechny strávníky, že aktivace čipů na školní rok 2025/2026 bude probíhat telefonicky nejlépe ve dnech od 25.08.2025 do 27.08.2025 a kdo nestihne, tak i od 28.08.2025 do 01.09.2025 vždy od 8:00 hod. do 13:00 hod. na čísle 571 757 215.
Přihlášky prvňáčků budou probíhat pouze osobně v kanceláři školní jídelny v budově 2. stupně od čtvrtka 28.08.2025 do pátku 29.08.2025 od 8:00 do 13:00 hodin a v pondělí 01.09.2025 v čase od 7:00 do 13:00 hodin.
Nutno mít:
– 100,- Kč v hotovosti na zakoupení čipu
– znát přesné datum narození dítěte
– znát číslo svého bankovního účtu
– v případě, že budou dítě přihlašovat prarodiče nebo starší sourozenec, je třeba mít vyplněnou a podepsanou přihlášku zákonným zástupcem dítěte Přihlášku ke stravování lze stáhnout z webových stránek školy – www.zszubri.cz (třídu a rok prosím nevyplňujte, přihlášku musí podepsat zákonný zástupce).
První školní den se nevaří.
Petra Janíková, vedoucí školní jídelny
Další provozní informace:
Kontakt – vedoucí ŠJ : Petra Janíková – 571 757 215 , 571 658 920 (fax)
Provozní doba : Po – Pá – od 6.00 do 14.00 hod.
Polední obědová pauza od 11.45 -12.15 hod
Výdejna jídel na I.stupni : Po – Pá – od 11.00 do 12. 45 hod.
Výdejna jídel na II. stupni: Po -Pá – od 10.35 – 11.05 hod cizí strávníci do jídlonosičů
- od 11.20 – 11.35 hod žáci
od 11.40 – 12.15 cizí strávníci
od 12.20 – 13.30 žáci
Podmínky odhlášení oběda : V době nemoci je zakonný zástupce žáka povinen odhlásit stravování od druhého dne nepřítomnosti žáka ve škole . Neučiní – li tak , bude mu strava od 2.dne nepřítomnosti účtována za plnou cenu ( fin. normativ + režie mzdová a provozní). První den neplanované nepřítomnosti žáka ve škole se pro účely stravování považuje za pobyt ve školy, proto je i přihlášená strava na tento den účtována za sníženou cenu. Oběd do nosiče je možno odebrat pouze první den nemoci. Podání odhlášky oběda na další den je možné do 13.00 hod.
Ceny vydávaných jídel :
S platností a účinností od 1.9.2023 jsou ceny následující :
žáci 7 – 10 let 32,- Kč/oběd
žáci 11 – 14 let 34,- Kč/oběd
žáci nad 15 let 36,- Kč/oběd
cizí strávníci 75,- Kč/oběd
Kalkulace cen stravného pro rok 2025/26 – doplňková činnost
S platností od 1.9.2025 jsou z důvodů většího růstu cen potravin, růstu celkových nákladů (energie, vodné, stočné, topení, amortizace), růstu mzdových nákladů a odděleným účetnictvím doplňkové činnosti ŠJ od školního stravování školy nově stanoveny ceny stravného pro doplňkovou činnost ŠJ takto :
- bude upřesněno do 08/2025
strávné je nutno zaplatit do 15. dne předcházejícího měsíce s upřednostněním bezhotovostní platby
Platební informace :
č.ú. 1765592399/0800
INFORMACE O ČIPOVÉM VYDÁVÁNÍ OBĚDŮ :
Škola realizuje výdej dvou druhů jídel a odbavením pomocí čipů na obou výdejnách školy (1. a 2. stupeň)
K vyzvednutí oběda je NEZBYTNÉ mít čip !!! V počátcích provozu je možno situaci, kdy strávník nemá čip, vyjímečně řešit s vedoucí jídelny.
Každý strávník má automaticky předvolen oběd č.1.
Dětem bude pomocí TU vydán čip za nevratnou zálohu 100 Kč. Čip má jednoznačné číslo, přesto doporučujeme hlavně u menších dětí označit čip jménem či jinou identifikací.
Přihlášky a odhlášky je možno provádět každý den do 13 hodin ( po této době není možné přihlašovat ani odhlašovat oběd na další den) !!!
Obědy je možno volit na 14 dní dopředu. Ztrátu nebo poškození čipu je nutno neprodleně nahlásit vedoucí ŠJ osobně nebo telefonicky 571658951.
Ztracený čip bude vydán za nevratnou náhradu 100 Kč ( nový čip + manipulace storna a znovunavedení čipu)!
Práce s terminálem – návod :
1. přiložit čip ke čtečce – objeví se Vaše jméno a rozpis obědů na daný týden
2. u dne po,ut,st,čt,pá se objeví zelené faječky – to znamená že oběd máte
3. pokud chcete provést změnu objedaného chodu nebo zrušit oběd zmáčknete den u kterého chcete
provést a zmáčknete dané menu které chcete mít, v případě odhlášky dáte zrušit a zmizí zelená faječka
to znamená, že oběd máte odhlášený.
4. znovu přiložit čip ke čtečce a tím se objednávka uzavře
Vážení rodiče a strávníci ,
dnem 13.12.2014 jsou všichni provozovatelé potravinářských podniků – tedy i zařízení školního stravování- povinni poskytovat strávníkovi informaci o látkách a produktech vyvolávající alergie nebo nesnášenlivost ( nařízení EU 1169/2011).
Označení přítomnosti alergenu bude na jídelním lístku za každým pokrmem vyznačeno číslem, které bude odpovídat číslu v přiložené v přiložené tabulce alergenů.
Jídelna má pouze funkci informační, proto si každý strávník musí hlídat sám, zda je či není na uvedený alergen přecitlivělý. S případnými dotazy se obracejte na vedoucí školní jídelny.
Zde uvádíme seznam potravinových alergenů s číselným označením :
- 1.Obiloviny
- 2.Korýši a výrobky z nich
- 3.Vejce a výrobky z nich
- 4.Ryby a výrobky z nich
- 5.Podzemnice olejná
- 6.Sójové boby
- 7.Mléko a výrobky z nich
- 8.Skořápkové plody a výrobky z nich
- 9.Celer a výrobky z něj
- 10. Hořčice a výrobky z ní
- 11.Sezamová semena
- 12.Oxid siřičitý a siřičitany
- 13.Vlčí bob
- 14.Měkkýši a výrobky z nich